Hoi Allemaal, dit is me eerste boek review. het gaat over het boek Happy Life van Mascha Feoktistova. Ik kocht dit boek bij de Bruna ( de allerlaatste ) en heb nog de eerste druk wat ik echt super gaaf vind! Inmiddels staat het boek hoog in de lijsten en zijn ze met een tweede druk bezig ( hoe gaaf ).

IMG_7753

Dit is een boek dat vooral over haar leven gaat: van school naar werk. Van familie naar vrienden en zelfs liefde komt aan bod. Het boek is op dezelfde manier geschreven als haar blog. Ook is het boek in allemaal kleine hoofdstukken geschreven van ieder ongeveer 3 bladzijdes. Erg makkelijke te lezen dus. Af en toe kon ik wat spelfoutjes vinden, maar dat geeft niks aangezien het pas de eerste druk is.

IMG_7758

Het boek staat vol met kleine ‘levenslesjes’ die Mascha allemaal geleerd heeft van gebeurtenissen uit haar leven. Ook komt hier en daar wat humor aan bod wat erg leuk is. je vind ook veel tips in het boek die heel nuttig kunnen zijn.  Het boek gaat werkelijk over van alles. Het boek heeft veel positiviteit maar ook wat negatieve dingetjes. Dit maakt het verhaal eerlijk. Het is totaal geen ‘kijk mij nou verhaal’. het is een verhaal van een normale volwassen vrouw met een droom baan. Die eerlijk verteld over haar leven. ook staat het boek vol met erg mooie foto’s gemaakt door Alexander Sporre.

IMG_7754

Ik vind het een erg mooi boek: Met veel tips en eerlijkheid. Het is een boek dat je makkelijk mee neemt om even een stukje in te lezen. Door de kleinere hoofdstukken gaat dit wat makkelijker. De foto’s en vormgeving zijn erg mooi, ik ben fan!

Het boek kost 14,95 en kun je onder andere kopen bij: Bruna & Bol

Hebben jullie nog tips voor boeken die ik kan lezen?

Liefs,