Wereldwijde Verzending 🌍 l Brievenbus: €4,95 – Pakket: €6,95 🇳🇱

Search

veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

verzending & verzendmethodes

Bij Happylisz hanteren we de volgende verzendtarieven:

Nederland 🇳🇱

Brievenbuspakje: €4,95
Pakketpost: €6,95

België 🇧🇪 & Duitsland 🇩🇪

Pakketpost: €10,50 

Frankrijk 🇫🇷, Italië 🇮🇹, Spanje 🇪🇸, Portugal 🇵🇹 & Luxemburg 🇱🇺

Pakketpost: €14,00

Bulgarije 🇧🇬, Estland 🇪🇪, Hongarije 🇭🇺, Letland 🇱🇻, Litouwen 🇱🇹, Polen 🇵🇱, Roemenië 🇷🇴, Slovenië 🇸🇮, Slowakije 🇸🇰 & Tsjechië 🇨🇿

Pakketpost: €14,00

Ierland 🇮🇪 & Verenigd Koninkrijk 🇬🇧

Pakketpost: €15,00

Denemarken 🇩🇰, Oostenrijk 🇦🇹, Zweden 🇸🇪 & Zwitserland 🇨🇭

Pakketpost: €16,00

Cyprus 🇨🇾, Finland 🇫🇮, Kroatië 🇭🇷 & Noorwegen 🇳🇴

Pakketpost: €18,00

Griekenland 🇬🇷 & Malta 🇲🇹

Pakketpost: €21,00

Hongkong 🇭🇰

Pakketpost: €23,00

China 🇨🇳

Pakketpost: €27,00

Japan 🇯🇵

Pakketpost: €30,00

Marokko 🇲🇦 & Turkije 🇹🇷

Pakketpost: €30,00

Brazilië 🇧🇷, Canada 🇨🇦 & Verenigde Staten 🇺🇸

Pakketpost: €30,00

Australië 🇦🇺 & Nieuw-Zeeland 🇳🇿

Pakketpost: €35,00

Wil je de bestelling naar een ander land verzenden? Neem dan contact met ons op en we voegen het land voor je toe.

Een groot deel van onze producten worden verzonden als pakketpost, omdat de producten niet door de brievenbus passen. Het deel van het assortiment dat wel door de brievenbus past verzenden we (binnen Nederland) als brievenbuspakje incl. track en trace. Zendingen naar het buitenland zijn ook altijd voorzien van een traceercode.

In de basis werken we met vaste verzenddagen; maandag, woensdag en vrijdag. Het kan voorkomen dat we hier af en toe, door bijvoorbeeld omstandigheden, van af wijken. Ons streven is echter altijd om je bestelling binnen 1 – 3 werkdagen te verzenden.

Mocht het voorkomen dat producten onverhoopt toch niet op voorraad zijn, krijg je van ons bericht. We hebben ook artikelen met een zogenaamde verwachte leverdatum (zoals Orgonites op Afstemming e.d), deze producten worden veelal op bestelling gemaakt en kennen daarom een langere levertijd. De aangegeven leverdatum is altijd indicatief. Mocht we deze datum niet redden dan nemen we contact met je op.

Heb je een Orgonite op Afstemming, Op Maat of Ter Nagedachtenis besteld? Je ontvangt van ons dan bij de bestelbevestiging een inlog voor de Volg Jouw Orgonite pagina. Hierop kun je het maakproces van je bestelling(en) stapsgewijs volgen.

We zijn gevestigd in Heemskerk, Noord-Holland. Mocht je in de buurt wonen en graag je bestelling bij ons aan de deur komen ophalen, dan is dit in overleg mogelijk. Neem gerust contact met ons op om de opties te bespreken.

De term ‘gratis verzending’ vinden we eigenlijk een verkeerde benaming. Omdat deze naam de indruk wekt dat de verzending gratis is. Er zijn echter altijd kosten verbonden aan het verzenden van pakketten. Bij het verzenden van een bestelling nemen wij een dienst af bij de vervoerder, hier zitten voor ons – uiteraard – kosten aan verbonden. We houden er niet van deze kosten te ‘verstoppen’ in onze productprijzen, daarom berekenen we deze zichtbaar door in onze webshop. Dat betekend echter ook dat we geen gratis verzending bieden, omdat, ongeacht het orderbedrag of de inhoud van het pakket, de bezorging van je pakket altijd een betaalde dienst is.

Alleen voor een aantal specifieke producten die, op verantwoorde wijze, in een envelop kunnen worden verzonden bieden we een gereduceerd tarief aan. Je krijgt bij deze producten namelijk de optie om voor briefpost (zonder track & trace) of een brievenbuspakje (incl. track & trace) te kiezen. Deze optie is alleen beschikbaar voor zendingen binnen Nederland.

We zijn gevestigd in Heemskerk, Noord-Holland. Mocht je in de buurt wonen en graag je bestelling bij ons aan de deur komen ophalen, dan is dit in overleg mogelijk. Neem gerust contact met ons op om de opties te bespreken.

Jazeker, heel veel internationale bestemmingen zijn al toegevoegd aan de website. Maar mocht het land van bestemming niet vindbaar zijn bij het afrekenen mag je altijd contact met ons opnemen.

bestellingen

Bij sommige producten vermelden we ‘beschikbaar via nabestelling’, dit betekend dat het product niet direct op voorraad is, maar wel (snel) gemaakt kan worden. Belangrijk is om even op te letten of er ook een ‘verwachte leverdatum’ getoond word bij het product. Is dit het geval? Dan is de getoonde datum leidend. Is dit niet het geval? Dan kunnen we het product maken binnen de aangegeven verwerkingstijd van 1 – 3 werkdagen die we standaard hanteren voor bestellingen.

De verwachte leverdatum is een inschatting van het moment waarop we verwachten dat een specifiek product bij je bezorgd zal worden. Deze datum is een indicatie. Er kunnen geen rechten worden ontleent aan deze inschatting. Mochten we, om welke reden dan ook, vertraging oplopen in het maak en of verzendproces doen we onze uiterste best je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Mocht het product (veel) eerder af of leverbaar zijn dan de aangegeven datum, dan nemen we ook contact op om te overleggen of de bestelling al verzonden mag worden. Niet al onze producten hebben een verwachte leverdatum, producten zonder leverdatum worden in de basis binnen de reguliere 1 – 3 werkdagen verzonden.

Nee, het aanmaken van een account is optioneel. Het kan wel handig zijn om bijvoorbeeld je bestelgeschiedenis in te zien of de actuele status van je bestelling bij te houden. Maar bestellen als gast is zeker mogelijk.

Om je bestelling te kunnen verwerken vragen we een aantal gegevens van je; je naam, adresgegevens en e-mailadres zijn de belangrijkste om de verzending te kunnen uitvoeren. Bij producten op afstemming of ter nagedachtenis vragen we een foto voor het afstemproces.

Je kunt het contactformulier gebruiken om ons een bericht te sturen met je vraag. Vermeld wel graag altijd het bestelnummer van je bestelling, zodat het makkelijker voor ons is om je bestelling terug te vinden.

Je kunt zien of je bestelling in behandeling is of is afgerond (verzonden) binnen je account pagina. Als je bestelling eenmaal in het verzendproces is aangemeld ontvang je een email met de track en trace code om de zending te kunnen volgen.

Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Kijk nog even je spam folder na. Af en toe beland onze mail in die map. Mocht je ook daar de bevestiging niet tegenkomen, neem dan contact met ons op.

betaalmethodes & betalingen

We ondersteunen momenteel betalingen middels iDeal, PayPal, SOFORT Banking, Bancontact, Klarna Betaal later, Klarna Betaal in 3 delen en In3 (termijnbetaling). We gebruiken Mollie om onze betalingen te verwerken. Het kan daarom voorkomen dat je de naam Mollie ook tegenkomt op je bankafschriften.

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: in drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 50,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.


Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.


Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden of het maakproces gestart. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!


Kies & check:
Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

1e betaling & verzending:
Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.


2e & 3e betaling:
Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.


Let op! In3 is momenteel alleen in Nederland beschikbaar.

Jazeker. Laat ons middels het contactformulier weten voor welke bestelling je een (BTW) factuur wilt ontvangen, dan sturen we die toe.

natuur & milieu

Absoluut. De aarde, de natuur en de dieren zijn ons zeer dierbaar. Om te beginnen zorgen we dat geen enkele van onze grondstoffen of producten op dieren worden getest. Tevens proberen we de grondstoffen die we gebruiken zoveel mogelijk in Nederland in te kopen. Lukt dat niet, dan proberen we zoveel mogelijk in Europa in te kopen. Zo komt een deel van ons glaswerk bijvoorbeeld uit Duitsland en onze sojawas komt van Europese leveranciers.

We proberen tijdens het ontwerpen en ontwikkelen van onze producten altijd zoveel mogelijk een tweede doel te vinden. Zo komt onze thee bijvoorbeeld in glazen flesjes die, als de thee op is, hervuld kunnen worden, of eventueel herbruikt kunnen worden voor andere doeleinden. We proberen zoveel mogelijk recyclebare en afbreekbare zakjes te gebruiken.

Opvulmaterialen die we gebruiken zijn ook zoveel mogelijk recyclebaar en duurzaam geproduceerd. We proberen altijd je bestelling in een zo passend mogelijke doos te verzenden. Als laatste steunen we enkele goede doelen die zich inzetten voor dierenwelzijn en de natuur. Hier lees je meer.

Grotendeels wel. Niet voor alle verpakkingsmaterialen is een afbreekbaar alternatief te vinden, denk bijvoorbeeld aan de verzenddozen. In dit geval kiezen we voor dozen van gerecycled karton. Ook onze bubbelwrap bestaat voor het grootste deel uit gerecycled materiaal. Voor de schuimkorrels in de verzenddozen kiezen we in de basis voor wateroplosbaar zetmeel. Lukt dit niet dan kiezen we voor biologisch afbreekbare schuimkorrels. Beiden te herkennen aan hun groene kleur.

Het kan overigens voorkomen dat je bestelling (een deel) witte schuimkorrels bevat. Deze zijn vaak niet biologisch afbreekbaar, maar hebben we bijvoorbeeld zelf ontvangen tijdens een levering van grondstoffen of materialen. Weggooien is zonde, dus deze materialen gebruiken we liever opnieuw in onze eigen zendingen.

over onze orgonites

Jazeker. Onze orgonites zijn handgemaakt door Melissa en Anthony van Happylisz. Op de productpagina’s van de orgonites vermelden we wie de orgonite gemaakt heeft.

De werking van Orgonite is altijd en continu. Het zorgt ervoor dat negatieve energie en gedachten worden omgezet in positieve uitingen. Geeft bescherming tegen negatieve stralingen uit bronnen zoals routers, computers en telefoons. Reinigt je chakra’s en aura en brengt ze weer in balans. Een Orgonite kan helpen tegen slapeloosheid en nachtmerries en hij versterkt de werking van de aanwezige edelstenen. Zuivert de atmosfeer en kan water energetisch opladen. Helpt mee bij het ontwaken en ontwikkelen van je spirituele pad en helpt je beter af te schermen tegen prikkels; een fijne eigenschap voor mensen die erg gevoelig zijn (HSP’ers). Orgonite kan je helpen je ware zelf te ontdekken en je ondersteuning bieden op je zielenpad. Net als voor edelstenen is het ook vaak bij Orgonites zo dat het je aanspreekt en je aandacht trekt, het komt (en wil) als het ware naar je toe. Lees hier meer.

Je hoeft een orgonite niet, zoals met edelstenen, te reinigen of op te laden. Dit doet de orgonite zelf. Je mag natuurlijk wel af en toe even een doekje over de orgonite halen om hem schoon en stofvrij te maken.

We adviseren om je orgonite niet in het (felle) zonlicht te zetten, omdat hierdoor uiteindelijk verkleuring op zou kunnen treden. Dit heeft geen invloed op de werking, wel op het uiterlijk. Ook is het verstandig om op te passen met warme of hete objecten en deze niet op of tegen de orgonite te plaatsen.

Een Orgonite op Afstemming is te bestellen via deze pagina.

Je kunt zelf een vorm en formaat kiezen en bij het bestellen een foto en de volledige naam van de ontvanger doorgeven. Een recente foto, waarbij de ogen goed zichtbaar zijn, heeft de voorkeur. Dit hoeft geen pasfoto te zijn, een foto maken met je mobiel is prima.

Ja. Je kunt het maakproces van je Orgonite op Afstemming, Op Maat of Ter Nagedachtenis volgen via de Volg Jouw Orgonite pagina.

Hierop is, aan de hand van je ordernummer, terug te vinden hoe ver het maakproces gevorderd is. De inloggegevens voor deze omgeving ontvang je in je bestelbevestiging.

over onze kaarsen

Jazeker. De kaarsen worden door onszelf met de hand gegoten van sojawas. 

Buiten het bereik van kinderen en dieren houden. Laat een brandende kaars nooit onbeheerd achter of in de buurt van een voorwerp dat vlam kan vatten. Plaats rechtop op een egale, hittebestendig, niet-elektrisch oppervlak, weghouden van tocht. Knip het lontje, voor het aansteken bij en controleer of deze nog in het midden zit. De kaars niet verplaatsen of  kantelen voor de vloeibare was gestold is. Tijdens en na het gebruik zal het glas of blik van de kaarsen warm of heet zijn. Doof door zacht te blazen of de zuurstof weg te nemen van de vlam. Laat steeds een minimale tussenruimte van 20 cm tussen brandende kaarsen. Brand een houder nooit volledig leeg.

Zorg dat de kaars bij het eerste gebruik in zijn volledigheid vloeibaar is aan de bovenzijde, voor je hem dooft. Zo voorkom je dat de kaars gaat tunnelen en schoon en egaal opbrand. Heb je de kaars toch te snel gedoofd waardoor er een rand in het glas of blikje is ontstaan, boven of om het lont? Snijd dit deel was dan weg met een mesje om het oppervlakte weer zo egaal mogelijk te maken, voor dat je de kaars opnieuw aansteekt.

De vermeldde branduren zijn indicatief en kunnen variëren per soort kaars. Deze branduren vereisen een correct gebruik van het product. De branduren staan vermeldt op de pagina van de desbetreffende artikelen. In werkelijkheid zal een kaars waarvan de was volledig gesmolten is, sneller opbranden dan een kaars waarvan de was nog gedeeltelijk gestold is. Om deze reden bevelen wij aan om de kaars aan te steken voor 2 tot 4 uur per keer.

We gebruiken sojawas voor het maken van onze kaarsen. Omdat sojawas geen giftige bestanddelen bevat, zoals bij paraffine wel het geval is. Deze was is afkomstig van producenten binnen Europa en is geproduceerd volgens de in EU geldende normen. Geformuleerd uit materialen waarvan de raffinage geschiedenis volledig traceerbaar is. De was bevat geen stoffen die, in geen enkel stadium van de productie ervan, in contact met dieren of GMO-producten komen. Bevat geen resterende oplosmiddelen volgens richtlijnen CPMP / ICH283 / 95 en is niet voor onszelf of namens ons op dieren getest. De Palmwas (Palm Stearine) in dit product komt daarnaast voor 100% uit duurzame bronnen, is gecertificeerd en milieuvriendelijk.

Voor de geurmixen proberen we zoveel mogelijk etherische oliën te gebruiken. Niet alle geuren die we gebruiken zijn echter goed verkrijgbaar als etherische olie. Of zijn dermate duur dat ze op dit moment onbetaalbaar zijn. In dat geval gebruiken we zo een natuuridentiek mogelijke geurolie als vervanging.

Aanmelden voor wachtlijst Ontvang eenmalig een mail zodra dit artikel weer leverbaar is. Houd er rekening mee dat het artikel niet altijd weer terug op voorraad komt.
[]