Veelgestelde Vragen

Op deze pagina vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Verzending & Verzendmethoden

Wat zijn de verzendkosten?

We hanteren de volgende verzendtarieven:

Nederland 🇳🇱: €5,50
België 🇧🇪: €9,50

Welke verzendmethode gebruiken jullie?

Over het algemeen worden onze pakketen verzonden als pakketpost. Mocht je bestelling door de brievenbus passen, dan kiezen we er voor om je bestelling als brievenbuspakje te verpakken en te verzenden. We voorzien al onze zendingen van een track en trace code.

Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?

We werken met vaste verzenddagen; maandag, woensdag en vrijdag. We kunnen hier, door omstandigheden, vanaf wijken. Maar ons doel is om de bestellingen altijd binnen 1 - 3 werkdagen te verzenden.

Doorgaans worden zendingen binnen Nederland de volgende werkdag geleverd. Zendingen naar België worden binnen 1 - 2 werkdagen geleverd.

Bieden jullie gratis verzending?

Nee, op het moment bieden we geen gratis verzending.

De term ‘gratis verzending’ vinden we eigenlijk een verkeerde benaming. Omdat deze naam de indruk wekt dat de verzending gratis is. Er zijn echter altijd kosten verbonden aan het verzenden van pakketten. Bij het verzenden van een bestelling nemen wij een dienst af bij de vervoerder, hier zitten voor ons – uiteraard – kosten aan verbonden. We houden er niet van deze kosten te ‘verstoppen’ in onze productprijzen, daarom berekenen we deze zichtbaar door in onze webshop. Dat betekend echter ook dat we geen gratis verzending bieden, omdat, ongeacht het orderbedrag of de inhoud van het pakket, de bezorging van je pakket altijd een betaalde dienst is.

Verzenden jullie wereldwijd?

Jazeker! Veel bestemmingen zijn al beschikbaar in de webshop. Maar mocht je toch tegen problemen aanlopen bij het bestellen, stuur ons dan een bericht en we voegen jouw bestemming toe.

Bestellingen

Heb ik een account nodig om bij jullie te bestellen?

Nee, het aanmaken van een account is optioneel. Het kan wel handig zijn om bijvoorbeeld je bestelgeschiedenis in te zien of de actuele status van je bestelling bij te houden. Maar bestellen als gast is zeker mogelijk.

Welke gegevens hebben jullie van mij nodig voor een bestelling?

Om je bestelling te kunnen verwerken vragen we een aantal gegevens van je; je naam, adresgegevens en e-mailadres zijn de belangrijkste om de verzending te kunnen uitvoeren.

Met wie kan ik contact opnemen voor vragen over mijn bestelling?

Je kunt het contactformulier gebruiken om ons een bericht te sturen met je vraag. Vermeld wel graag altijd het bestelnummer van je bestelling, zodat het makkelijker voor ons is om je bestelling terug te vinden.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt zien of je bestelling in behandeling is of is afgerond (verzonden) binnen je account pagina. Als je bestelling eenmaal in het verzendproces is aangemeld ontvang je een email met de track en trace code om de zending te kunnen volgen.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?

Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Kijk nog even je spam folder na. Af en toe beland onze mail in die map. Mocht je ook daar de bevestiging niet tegenkomen, neem dan contact met ons op.

Betaalmethodes & Betalingen

Welke betaalmethodes bieden jullie?

We ondersteunen momenteel betalingen middels iDeal, PayPal, Bancontact, Klarna Betaal later, Klarna Betaal in 3 delen, Apple Pay, Google Pay en betalingen middels Credit Card.

Ik heb een factuur nodig van mijn bestelling, kan dat?

Jazeker. Laat ons middels het contactformulier weten voor welke bestelling je een (BTW) factuur wilt ontvangen, dan sturen we die toe.

Natuur & Milieu

Denken jullie aan het milieu?

Absoluut. De aarde, de natuur en de dieren zijn ons zeer dierbaar. Om te beginnen zorgen we dat geen enkele van onze grondstoffen of producten op dieren worden getest. Tevens proberen we de grondstoffen die we gebruiken zoveel mogelijk in Nederland in te kopen. Lukt dat niet, dan proberen we zoveel mogelijk in Europa in te kopen.

We proberen zoveel mogelijk recyclebare en afbreekbare zakjes te gebruiken. Opvulmaterialen die we gebruiken zijn ook zoveel mogelijk recyclebaar en duurzaam geproduceerd. We proberen altijd je bestelling in een zo passend mogelijke verpakking te verzenden.

Is jullie verpakkingsmateriaal biologisch afbreekbaar?

Grotendeels wel. Niet voor alle verpakkingsmaterialen is een afbreekbaar alternatief te vinden, denk bijvoorbeeld aan de verzenddozen. In dit geval kiezen we voor dozen van gerecycled karton. Ook onze bubbelwrap bestaat voor het grootste deel uit gerecycled materiaal. Voor de schuimkorrels in de verzenddozen kiezen we in de basis voor wateroplosbaar zetmeel. Lukt dit niet dan kiezen we voor biologisch afbreekbare schuimkorrels. Beiden te herkennen aan hun groene kleur.

Het kan overigens voorkomen dat je bestelling (een deel) witte schuimkorrels bevat. Deze zijn vaak niet biologisch afbreekbaar, maar hebben we bijvoorbeeld zelf ontvangen tijdens een levering van grondstoffen of materialen. Weggooien is zonde, dus deze materialen gebruiken we liever opnieuw in onze eigen zendingen.

Over onze Orgonites

Zijn jullie Orgonites handgemaakt?

Jazeker. Onze orgonites zijn handgemaakt door Melissa en Anthony van Happylisz. Op de productpagina’s van de orgonites vermelden we wie de orgonite gemaakt heeft.

Wat is Orgonite?

De werking van Orgonite is altijd en continu. Het zorgt ervoor dat negatieve energie en gedachten worden omgezet in positieve uitingen. Geeft bescherming tegen negatieve stralingen uit bronnen zoals routers, computers en telefoons. Reinigt je chakra’s en aura en brengt ze weer in balans. Een Orgonite kan helpen tegen slapeloosheid en nachtmerries en hij versterkt de werking van de aanwezige edelstenen. Zuivert de atmosfeer en kan water energetisch opladen. Helpt mee bij het ontwaken en ontwikkelen van je spirituele pad en helpt je beter af te schermen tegen prikkels; een fijne eigenschap voor mensen die erg gevoelig zijn (HSP’ers). Orgonite kan je helpen je ware zelf te ontdekken en je ondersteuning bieden op je zielenpad. Net als voor edelstenen is het ook vaak bij Orgonites zo dat het je aanspreekt en je aandacht trekt, het komt (en wil) als het ware naar je toe.

Moet ik een Orgonite reinigen?

Je hoeft een orgonite niet, zoals met edelstenen, te reinigen of op te laden. Dit doet de orgonite zelf. Je mag natuurlijk wel af en toe even een doekje over de orgonite halen om hem schoon en stofvrij te maken.

Hoe blijft mijn Orgonite mooi?

We adviseren om je orgonite niet in het (felle) zonlicht te zetten, omdat hierdoor uiteindelijk verkleuring op zou kunnen treden. Dit heeft geen invloed op de werking, wel op het uiterlijk. Ook is het verstandig om op te passen met warme of hete objecten en deze niet op of tegen de orgonite te plaatsen.